http://www.enikonomia.gr/economy/177840,olth-ton-martio-oi-neoi-ependytes-sto-limani.html http://media.enikonomia.gr/data/photos/resized/125_177840_25d4f7a9b7-a6219dd47ba5692a.jpg Τέλη Φεβρουαρίου με αρχές Μαρτίου, αναμένεται να επικυρωθεί από τη Βουλή η σύμβαση για την παραχώρηση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης στην κοινοπραξία DIEP GmbH-Τerminal... 1/18/2018 9:48:26 AM

ΟΛΘ: Τον Μάρτιο οι νέοι επενδυτές στο λιμάνι

ΟΛΘ: Τον Μάρτιο οι νέοι επενδυτές στο λιμάνι

Τέλη Φεβρουαρίου με αρχές Μαρτίου, αναμένεται να επικυρωθεί από τη Βουλή η σύμβαση για την παραχώρηση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης στην κοινοπραξία DIEP GmbH-Τerminal Link SAS-Βelterra Investments Ltd, που πλειοδότησε για το 67% των μετοχών - γεγονός που θα ανοίξει το δρόμο για την εγκατάσταση των νέων επενδυτών.

Όπως έκανε γνωστό ο συντονιστής της κοινοπραξίας, Σωτήρης Θεοφάνης, από το βήμα εκδήλωσης που διοργάνωσε χθες το Ελληνοτουρκικό Επιμελητήριο Βόρειας Ελλάδας, οι διαδικασίες για το τελικό στάδιο παραχώρησης θα ξεκινήσουν μέσα στην επόμενη εβδομάδα, οπότε αναμένεται να ολοκληρωθεί από την Επιτροπή Ανταγωνισμού, η συμφωνία εξαγοράς του 67% της ΟΛΘ ΑΕ, από την South Europe Gateway Thessaloniki Limited, την εταιρία που συνέστησε η κοινοπραξία των επενδυτών.

Στη συνέχεια, στις 25 Ιανουαρίου θα πραγματοποιηθεί έκτακτη γενική συνέλευση της ΟΛΘ ΑΕ, για την ανάδειξη του διοικητικού σχήματος που ολοκληρώσει την παραχώρηση στους νέους επενδυτές.

Ο κ. Θεοφάνης υπογράμμισε ότι στόχος των νέων επενδυτών είναι να καταστεί το λιμάνι ουσιαστικός κόμβος και έξοδος της ΝΑ Ευρώπης στη θάλασσα, ενώ αναφέρθηκε στους βασικούς στρατηγικούς στόχους της κοινοπραξίας.

Συγκεκριμένα, έκανε γνωστό ότι θα δημιουργηθούν «καινούργιες, σοβαρές μεγάλες υποδομές» που σε συνδυασμό με την προέκταση του σταθμού εμπορευματοκιβωτίων, θα δώσουν τη δυνατότητα σε μεγάλα εμπορικά πλοία (με φορτία 10 - 14.000 εμπορευματοκιβωτίων) να προσεγγίζουν το λιμάνι, κάτι που δεν μπορεί να συμβεί σήμερα.

«Αυτό είναι ένα σημαντικό στοιχείο για το χώρο διαμετακόμισης, και ενδεχομένως στο μέλλον και ένα στοιχείο μεταφόρτωσης εμπορευμάτων σε σχέση με τη Μαύρη Θάλασσα, αλλά κυρίως όσον αφορά τη διεύρυνση της ζώνης επιρροής του λιμανιού στην ενδοχώρα», υπογράμμισε ο κ. Θεοφάνης. Σήμερα, κανένα σύγχρονο λιμάνι δεν μπορεί να λειτουργήσει αν δεν έχει επαφή με την ενδοχώρα, πρόσθεσε, σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ.


Σχόλια Αναγνωστών

σχολίασε και εσύ