http://www.enikonomia.gr/economy/243083,ekptoseis-ti-prepei-na-prosechoun-oi-katanalotes-kata-tis-ilektro.html http://media.enikonomia.gr/data/photos/resized/125_243083_081eeddc06-b817e026c0f144fd.jpg Ηλεκτρονικά μέσω e-shop ξεκινούν για πρώτη φορά οι χειμερινές εκπτώσεις από σήμερα, Δευτέρα, 11 Ιανουαρίου... 1/11/2021 5:36:21 PM

Εκπτώσεις: Τι πρέπει να προσέχουν οι καταναλωτές κατά τις ηλεκτρονικές αγορές

Εκπτώσεις: Τι πρέπει να προσέχουν οι καταναλωτές κατά τις ηλεκτρονικές αγορές

Ηλεκτρονικά μέσω e-shop ξεκινούν για πρώτη φορά οι χειμερινές εκπτώσεις από σήμερα, Δευτέρα, 11 Ιανουαρίου καθώς τα εμπορικά καταστήματα θα παραμείνουν κλειστά τουλάχιστον έως τις 18 Ιανουαρίου του 2021. Αν τελικά παραμείνουν τα εμπορικά καταστήματα κλειστά και μετά τις 18 του μήνα η κυβέρνηση εξετάζει την επιμήκυνση της περιόδου των εκπτώσεων και μετά τις 27 Φεβρουαρίου. Οι καταναλωτές πάντως θα πρέπει να ιδιαίτερα προσεκτικοί, σύμφωνα με την ΕΚΠΟΙΖΩ στις ηλεκτρονικές αγορές κατά την διάρκεια των εκπτώσεων προκειμένου να μην εξαπατηθούν. Συγκεκριμένα πριν να παραγγείλουν ένα προϊόν πρέπει να ελέγχουν τα παρακάτω στην ιστοσελίδα της εταιρείας:
1.Την αξιοπιστία του καταστήματος το οποίο πρέπει να έχει πλήρη στοιχεία της εταιρείας (π.χ. τηλ./δ/νση, ΑΦΜ, αρ.ΓΕΜΗ, email επικοινωνίας)
2. Σαφείς και πλήρεις οδηγίες για τη χρήση, συντήρηση, εγγύηση και την πλήρη αξιοποίηση του προϊόντος σε ελληνική γλώσσα
3. Γραπτή ενημέρωση για την ολοκλήρωση της παραγγελίας
4. Όροι και χρόνοι παράδοσης
5. Συνολική τιμή/έξοδα αποστολής/ όροι και τρόποι πληρωμής
6. Σαφή περιγραφή των κύριων χαρακτηριστικών του προϊόντος
7. Ενημέρωση για το δικαίωμα υπαναχώρησης στις εξ αποστάσεως συμβάσεις (εντός 14 ημερολογιακών ημερών), τυχόν δαπάνες και διάθεση μέσω της ιστοσελίδας του εντύπου υπαναχώρησης
8. Πολιτική επιστροφής προϊόντων
9. Νόμιμη εγγύηση. Ευδιάκριτη ενημέρωση ότι σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος υπεύθυνος είναι ο πωλητής (διάρκεια 2 ετών) και ότι εγγύηση ανανεώνεται αυτόματα για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό
10. Τυχόν εμπορική εγγύηση/εξυπηρέτηση μετά την πώληση/κώδικες δεοντολογίας
11. Προσφυγή του καταναλωτή και τρόποι επίλυσης καταναλωτικών διαφορών



Σχόλια Αναγνωστών

σχολίασε και εσύ