http://www.enikonomia.gr/timeliness/201847,geniki-grammateia-emporiou-erevna-timon-en-opsei-black-friday-pou.html http://media.enikonomia.gr/data/photos/resized/125_201847_5285f2f60b-b46572385c587938.jpg Το υπουργείο Οικονομίας και Ανάπτυξης και Ανάπτυξης πραγματοποίησε ... 11/21/2018 10:27:00 PM

Γενική Γραμματεία Εμπορίου: Έρευνα τιμών εν όψει Black Friday - Πού μπορούν να τις δουν οι καταναλωτές

Γενική Γραμματεία Εμπορίου: Έρευνα τιμών εν όψει Black Friday - Πού μπορούν να τις δουν οι καταναλωτές

Έρευνα αγοράς σε περίπου 870 είδη πραγματοποίησε το υπουργείο Οικονομίας και Ανάπτυξης με αφορμή την εμπορική προωθητική δράση «BLACK FRIDAY» προκειμένου να αποφευχθούν παραπλανητικά φαινόμενα και για να βοηθηθούν οι καταναλωτές στον προγραμματισμό τους.

Το τμήμα Παρατηρητηρίων Τιμών της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή διεξήγαγε έρευνα τιμών σε δείγμα προϊόντων τεχνολογίας.

Οι τιμές ελήφθησαν μέσω επιτόπιας έρευνας σε καταστήματα ηλεκτρονικών ειδών της Αθήνας αλλά και μέσω αποστολής στοιχείων τιμών από τις ίδιες τις εταιρείες εμπορίας. Οι εν λόγω τιμές είναι αυτές που ίσχυαν την Παρασκευή 16 Νοεμβρίου 2018 και αφορούν σε περίπου 870 είδη κινητών τηλεφώνων, τηλεοράσεων smart, tablets και φορητών ηλεκτρονικών υπολογιστών.

Οι καταναλωτές και κάθε ενδιαφερόμενος μπορεί να «κατεβάσει», σε επεξεργάσιμη μορφή, τις κατωτέρω τιμές στην ηλεκτρονική διεύθυνση του υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης (http://www.mindev.gov.gr/category/times-proionton-teleutaia-arxeia/ ).


Από την πλευρά του, ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αθήνας Σταύρος Καφούνης, ενόψει των ημερών «Black Friday» και «Cyber Monday» έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Το πραγματικό πρόβλημα που αντιμετωπίζει η αγορά σήμερα είναι η έλλειψη διαθέσιμου εισοδήματος από τα νοικοκυριά και αν αυτό δεν αντιστραφεί άμεσα, καταναλωτές και επιχειρήσεις θα συνεχίζουν να αντιμετωπίζουν καθημερινά προβλήματα επιβίωσης. Προωθητικές ενέργειες όπως η «Black Friday» και η «Cyber Monday», δεδομένης της τεράστιας προβολής τους από τις μεγάλες κυρίως αλυσίδες του λιανεμπορίου, καλό θα είναι να ακολουθηθούν και από τις μικρότερες εμπορικές επιχειρήσεις ώστε να λάβουν και αυτές μερίδιο από την όποια αύξηση των πωλήσεων που τόσο έχουν ανάγκη. Ευχόμαστε οι ενέργειες αυτές να τονώσουν την αγορά και να αποτελέσουν ημέρες χαράς για εμπόρους και καταναλωτές και όχι μια ακόμη αναιμική παρατεταμένη περίοδο εκπτώσεων».



Σχόλια Αναγνωστών

σχολίασε και εσύ